Tak. Vi ringer til dig.
×

Dit Safeticket billetsystem

Du får dette med et Safeticket billetsystem:

  • Dit eget billetsystem med logo – ingen konkurrenter
  • Betal kun pr. solgt billet – intet abonnement
  • Afhold ubegrænset antal arrangementer
  • Nem administration af billetsalget
  • Festures tilknyttes efter dit behov 
  • Tilføj flere forskelige brugere
  • Gratis support
  • Brugervenligt billetsalg
  • Administrer selv pengestrømmen eller få os til det
  • Økonomisk stabil leverandør

Kort fortalt får du en brugervenlig platform med stor fleksibilitet og mindre besvær. Få det uddybet og bliv klogere på dit billetsystem her.


Dit eget billetsystem

Du får din egen billetportal med dit logo, så dine kunder kan se, at de handler hos dig. Du skal ikke ligge side om side med dine konkurrenter og deres arrangementer på en fælles portal.

Bruger du sociale medier i din markedsføring, kan du derfor vælge at reklamere for alle arrangementer ved at linke ind til billetportalen, ligesom du kan sende dine kunder direkte ind til ét bestemt arrangement.

Er du nysgerrig på, hvad dine billetkøbere vil møde i dit billetsystem og købsforløbet, kan du på vores demo-billetsystem se, hvordan det kan se ud.

Udforsk demo-arrangementer og købsforløb 

Betal kun pr. solgt billet

Med et Safeticket billetsystem er der ingen abonnementer og ingen binding.

Det koster kun kr. 5 eksklusiv moms + 1% af billettens pris pr. solgt billet, uanset om du afholder arrangementer dagligt eller årligt. Det vil sige, at det er gratis at have et Safeticket billetsystem, hvis du ingen billetter sælger.

Du betaler kun en femmer ekskl. moms pr. solgt billet + 1 % af billettens pris.

Enkelt og innovativt

Vi er en sjov case. To gange har vi forladt samarbejdet med Safeticket for at prøve et system, der var lidt billigere. Og to gange har vi fortrudt, at vi forlod dem, da vi kom til at bruge en masse ressourcer på et utroligt besværligt og kun marginalt billigere system. Det gør vi nok aldrig igen.

– Lars Godbersen, Leder og træner, Flying Superkids 

Ubegrænsede arrangementer og nem administration

Du kan afholde lige så mange arrangementer, du har lyst til. Der er ingen begrænsning.

Det er tilmed nemt at oprette arrangementer, og du kan holde øje med salgstallene og let få et overblik over økonomien.

Når du kommer til selve dagen, er det også enkelt at håndtere billetscanning. Du kan koble en USB-scanner til din computer, og du er klar til at scanne med det samme. Vi tilbyder løsninger med håndterminaler med tilhørende router eller USB-scannere, som kan håndtere indtjekning af op til 80.000 gæster. Du kan derfor bliver godt klædt på, uanset størrelsen på dit arrangement.

 Features tilknyttes efter dit behov

I dit Safeticket billetsystem kan du få tilknyttet alle de features, du har brug for, så dit billetsystem er tilpasset dit behov. På den måde bliver dit billetsystem også mere overskuelig. Ændrer dit behov sig, er der ingen grund til bekymring, for du kan altid få flere features tilføjet.

I Safeticket finder du features som flere billettyper, nummererede pladser, rabatkoder, ekstra informationsfelter, kopiering af events og automatiske prisændringer.  Du kan læse meget mere om de forskellige features her.

Rabatkoder eller medlemsnumre

Rabatkodefunktionen bruges til bl.a. at give billetkøberne mængde- eller særrabat til udvalgte grupper. Du kan også vælge at gøre rabatten personbestemt, gøre så rabatten kan bruges et begrænset antal gange, eller bruge det som en form for medlemsnummer, der giver adgang til en særlig billettype og evt. udfylder kundeoplysningerne for billetkøberen. Med rabatkodefunktionen har du dermed også mulighed for at give bestemte personer adgang til fribilletter.

Professionelt og imødekommende

“Safeticket er meget fleksible og professionelle i samarbejdet. De er lige ud af landevejen at tale med og altid parate til at hjælpe.”

– Søren Sønderup, Online Manager, ARoS 

Indsaml særlige oplysninger

Har du brug for at indsamle yderligere informationer end de traditionelle kundeoplysninger, kan du bruge det, vi kalder flexfelter. Her er der forskellige muligheder, så du f.eks. kan indsamle tøjstørrelse, brancheoplysninger, fødselsdato eller noget helt andet, der er relevant for dit arrangement.

Opret flere brugere i dit billetsystem

Er I flere, der har noget med billetsalget og arrangementet at gøre, kan I uden problemer være flere brugere logget på samtidig.

Du kan oprette lige så mange brugere, som du har behov for, og du kan give dem forskellige grader af adgang til billetsystemet. Du kan vælge, at nogen kun kan billetscanne, andre kun kan se billetsalget og helt tredje kan få adgang til det hele. Det er op til dig at fordele rettighederne. På den måde opnår du også en større sikkerhed.

Du kan oprette lige så mange brugere, som du har lyst til i dit billetsystem
Hos Safeticket får du altid gratis support, så du kan komme videre med dit arrangement

Gratis support

Når du bliver oprettet i Safeticket, bliver du hjulpet godt i gang med dit første arrangement. Safeticket står altid klar til at hjælpe helt gratis på både mail og telefon. Du kan ringe til os indenfor vores normale kontortider på 70 20 47 20.

Står du og har akut brug for hjælp med et igangværende arrangement, kan du altid få hjælp på vagttelefonen. Derfor står du aldrig helt alene, hvis uheldet skulle være ude.

Brugervenligt billetsalg

Så nemt er det for billetkøberen:
1. Vælg arrangement
2. Vælg billetter
3. Indtast oplysninger og betal (hvis ikke gratis)
4. Herefter sendes billetterne på mail.

Meget nemmere bliver det ikke, og det er endda lige nemt uanset, om billetkøberen bruger mobil, tablet eller computer.
Skulle en billetkøber glemme eller få ødelagt billetten, kan du søge billetten frem i dit billetsystem.

Safeticket opdaterer løbende deltagerlisten, så du har et overblik over hvem og hvor mange der har tilmeldt sig det enkelte event.

Safeticket cashflow betyder, at pengene fra billetkøberene bliver lagt i Safetickets bankboks, indtil de skal videre til dig som arrangør
Eget cashflow betyder at pengene fra billetkøbere kommer direkte ind på din konto

“På tværs af enkelheden er Safeticket utroligt fleksibelt og har en række ret komplekse features, så du faktisk kan få nogle temmelig avancerede billetsalgsprodukter ud af det. Uden at det er det mindste avanceret eller kompliceret for dig selv at arbejde med.”

– Rasmus Wehner, It- og teknikansvarlig, SPOT

Administration af pengestrøm

Du kan lade Safeticket styre pengestrømmen fra dit billetsalg, så du slipper for det unødvendige bogføringsarbejde. Vi samler alle indtægter fra et arrangement til én overførsel til din konto 1-2 hverdage efter afholdelse. Overførslen sker med en besked, som du selv vælger, så det er nemt for bogholderen.

Du kan også vælge at have eget cashflow, hvor du får indtægter løbende for hver enkelt billetsalg, så du får pengene direkte ind på kontoen til at give billetkøberne en fremragende oplevelse. Dette kræver dog, at du har eller får din egen indløsningaftale med en kortindløser.

Økonomisk stabil billetleverandør

Safeticket A/S er en sund virksomhed og en økonomisk stabil leverandør, der har modtaget Børsen Gazelle-statuetten fire gange. Det betyder, at du roligt kan planlægge arrangementer og længere ud i fremtiden. Du kan være sikker på, at Safeticket stadig eksisterer og fungerer, når dit arrangement afholdes.

Det er særligt relevant med en økonomisk robust billetleverandør for dig, der ikke har egen indløsningsaftale, da du skal være sikker på, at du modtager dine indtægter efter dit arrangement er afholdt.

Safeticket A/S er kåret som Børsen Gazelle i 4 år.

Har du brug for hjælp? Ring til os på telefon 7020 4720