Enkelt og innovativt
Jeg fik for omkring 8 år siden Anders og Safeticket anbefalet af en kollega i branchen, som havde supergode oplevelser med både systemet og staben. Det samme har vi. Safeticket har en høj faglig stolthed og alle arbejder hårdt på at give på at give deres kunder og slutbrugeren den bedste oplevelse.
Safeticket er helt unikt. Det bygger på passion og kærlighed til det faglige, og det ser man fx i holdningen til oppetid. Systemet er så godt som aldrig nede. Og selv hvis det er vores skyld, at noget ikke fungerer optimalt, står Safeticket med det samme klar til at hjælpe.
Vi oplever Safeticket som sindssygt innovativt og næsten Apple-agtigt på den måde, at det er enormt enkelt at finde og bruge forskellige funktioner. Det er let og lean-tænkt, det er gjort så nemt for kunderne som muligt.
Systemet er hele tiden i udvikling. Det er en passion for programmørerne konstant at optimere både kundeoplevelsen og slutbrugernes oplevelse. Og for os er det naturligvis super vigtigt, at vores kunderne ikke falder fra undervejs i et køb, fordi det er for besværligt.
Det er et vigtigt parameter for os, at pengene fra hvert billetsalg går direkte ind på vores konto, da vi ikke ønsker, at vores penge skal stå i venteposition hos en billetudbyder, hvis økonomi vi jo ikke kan kende til.
Safeticket har en responsiv mobilløsning, og det er også et vigtigt parameter for os, da vi ved, at 70% af vores kunder sidder på mobiltelefonen og køber billet.
Vi er en sjov case. To gange har vi forladt samarbejdet med Safeticket for at prøve et system, der var lidt billigere. Og to gange har vi fortrudt, at vi forlod dem, da vi kom til at bruge en masse ressourcer på et utroligt besværligt og kun marginalt billigere system. Det gør vi nok aldrig igen.
Med rabatkodemodulet er det nemt og hurtigt fx at udsende fribilletter og rabatter. Gæster får bare en kode og aktiverer så selv deres billet eller rabat. Det er genialt. Vi slipper for aktiveringsbyrden, og gæsterne kan i ro og mag vælge de billetter, der passer dem bedst. Det er nemmere og bedre for alle.
Safeticket gør det nemt og overskueligt at trække oplysninger om kommercielle fakta, som fx hvad vi har solgt, og jeg oplever generelt, at min stab er meget tilfreds med backenden.
Vi varetager selv billetsupport, og det er suverænt nemt at genudsende billetter, hvis folk har mistet dem.
Alle basisfunktioner i Safeticket kan læres på en dag af en praktikant, og alle supportfunktionerne på et par timer eller tre.
Lars Godbersen
Leder og træner, Flying Superkids