Safeticket søger supporter til helpdesk

Stillingen er besat pr. 7. juli 2016


Vi har Danmarks bedste support og service!
Det siger vores kunder i hvert fald.

 

I forbindelse med Safetickets vækst og ekspandering vil vi stadig yde den bedste support og service indenfor billetsystemer. Basta.
Derfor får du en helt central rolle i at videreføre det høje serviceniveau, til alle vores spændende nuværende – samt nye kunder.

Du bliver ansvarlig for at supportere vores kunder på telefon og e-mail i brugen af Safetickets billetsystem.

Opgaverne er mange og forskellige, men drejer sig alle om inbound service og support. Én ting har de dog til fælles: Når kunderne lægger røret på, skal de have en oplevelse af service i verdensklasse!

Udover arbejdet med at supportere kunderne pr. telefon og e-mail vil du også varetage opgaver såsom oprettelse af nye kunder, opdatering af intern og ekstern dokumentation og procedurer.

Du kan genkende dig selv i nedenstående:

  • Jeg elsker at yde god service – og det mærker kunden.
  • Jeg er udadvendt, glad og mit smil skinner igennem på telefonen.
  • Jeg sætter en ære i at finde den rigtige løsning på kundernes udfordringer.
  • Jeg er en dygtig kommunikator der kan formidle løsninger til kunderne på en simpel og let tilgængelig måde.
  • Jeg går op i at yde mit bedste – og følger alle mine sager til dørs.
  • Jeg interesserer mig for IT og har eventuelt erfaring fra tidligere arbejde med komplekse IT-systemer på et højere niveau end gennemsnittet.
  • Jeg kommunikerer fejlfrit på dansk – såvel mundtligt som skriftligt – og behersker ligeledes engelsk i både skrift og tale.
  • Jeg er mødestabil – og er også i stand til at arbejde på skæve tidspunkter når behovet en gang i mellem opstår, f.eks. i forbindelse med afvikling af større arrangementer.
  • Jeg har kørekort til personbil (B) og en ren straffeattest.

 

Hos Safeticket:

  • Får du i vid udstrækning selv indflydelse på planlægningen af din arbejdsdag.
  • Bliver du selvfølgelig oplært og klædt på til at mestre de opgaver du får tildelt.
  • Her har vi ingen dumme spørgsmål, kun gode svar fra dine dygtige kollegaer.
  • Bliver du en del af teamet i en spændende virksomhed i vækst, en virksomhed med flere Gazelle-priser på cv’et og som er på vej til udlandet.
  • Går vi op i at alle trives og bliver udfordret både fagligt og personligt.
  • Møder du en røgfri arbejdsplads, et afslappet arbejdsmiljø, en flad ledelsesstruktur og en arbejdsplads hvor godt humør vægtes højt.

Er du vores nye kollega?
Vi arbejder ikke med en fast ansøgningsfrist, men kalder løbende ind til samtale. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion. Send derfor straks din motiverede ansøgning og CV til job@safeticket.dk
Mærk din ansøgning ”Verdensklasse supporter”.

Vores udgangspunkt er, at vi gerne vil have stillingen besat til start i september 2016.
Da vi – som du nok har gættet nu – ikke vil gå på kompromis med kvaliteten i vores support og service, har vi dog tid til at vente på den rigtige kandidat. Stillingen er en fuldtidsstilling og du får din daglige gang på vores kontor i det sydlige Aarhus.

Såfremt du har konkrete spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Anders Christensen på 7020 4720.

Om Safeticket

Safeticket er en billetplatform, der hvert år håndterer billetsalg for over 150 millioner kroner, primært inden for:

  • Sportsarrangementer, f.eks. håndboldkampe, basketballkampe, floorball og LAN Party
  • Festivaller, koncerter, messer og events
  • Diskoteker, natklubber, stand-up og spillesteder
  • Teater og revyer
  • Personalefester i både det offentlige og private
  • Uddannelse, herunder studieture, materialegebyr, bogsalg, fester, studiekort og eksamensbeviser
  • Aktionær- og garantmøder i banker og sparekasser

Safeticket bruges i dag af så forskellige kunder som Verdensballetten, Politiken, Classic Race Aarhus, Northside og Tinderbox festival, Århus Håndbold, ARoS, Flying Superkids, Jysk-Fynske Medier, Sparekassen Kronjylland, Jyllands-Posten, Silkeborg Gymnasium, Klarlund, Tradium og en masse koncertarrangører.

Og support og service? Det er gratis. Ad Libitum. Basta.

Ud over en sund økonomi, er vi Børsen Gazelle i både 2014 og 2015, samt har en kreditværdighed på AA.

 

Planlægger du et event? Lad os klare alt det besværlige med billetter.

Udforsk Safeticket