Vælg billetsystem

15. maj 2025 – af Signe Pedersen

Dansk billetsystem med ordentlighed og pålidelighed i centrum

Siden 2008 har vi leveret et pålideligt dansk billetsystem til arrangører i Danmark – og med mere end 17 års erfaring ved vi, hvad der skal til for at sikre en stabil og driftssikker løsning. Hos Safeticket handler det ikke kun om funktioner og teknologi – det handler også om at gøre tingene ordentligt. Vi tror på, at langsigtede samarbejder bygger på tillid, ansvarlighed og gennemsigtighed.

Vi ved, at tryghed er afgørende for dig som arrangør. Derfor er dine data i sikre hænder hos os, med hosting i et dansk datacenter og en platform, der er udviklet og drevet i Danmark. Det sikrer en høj grad af databeskyttelse, hurtig adgang til systemet og overholdelse af gældende danske og europæiske regler. Med Safeticket er dine data i trygge hænder – både som arrangør og på vegne af dine gæsters personlige oplysninger.

Komplet dansk billetsystem fra salg til scanning

Når du bruger Safeticket, får du meget mere end bare en platform til billetsalg. Du får en samlet løsning, som indeholder:

  • Online billetsalg med egen billetside
  • Mulighed for forskellige billettyper
  • Brug af rabatkoder, kampagner og early bird-billetter
  • Betaling med kreditkort, MobilePay og mulighed for faktura
  • Effektiv check-in med scanningsapp til smartphone
  • Statistik og overblik over billetsalget i realtid
  • Mulighed for billetsalg via salg i døren

Det hele samles i dit eget billetsystem, hvor du som arrangør får det fulde overblik over dine events. Her kan du til enhver tid oprette nye arrangementer, redigere billetter, se realtidsdata og kommunikere med dine gæster. Din billetshop er mobilvenlig og nem at bruge, så dine billetkøbere hurtigt og enkelt kan købe deres billetter via smartphone.

Vores billetsystem fungerer lige godt uanset om dine gæster køber billetter hjemmefra via mobil og computer – eller står i døren til arrangementet. Den fleksible struktur betyder, at du har mulighed for at håndtere både forsalgsbilletter og salg ved indgangen med samme løsning.

Dansk billetsystem = dansk support

Hos Safeticket tilbyder vi personlig og dansktalende support til alle vores arrangører – helt uden ekstra omkostninger. Vores erfarne team står klar til at hjælpe dig, uanset om dit arrangement er stort eller småt. Vi er med dig hele vejen – før, under og efter eventet – og vi hjælper gerne med både de store spørgsmål og de små detaljer. Vi gør vores bedste for at besvare alle henvendelser hurtigst muligt samt med stor grundighed.

Vi lægger stor vægt på, at du skal føle dig tryg og have tillid til, at din billetløsning fungerer. Derfor får du ikke blot et billetsystem, men en samarbejdspartner, der tager ansvar, overholder aftaler og er til at få fat på, når det gælder.

Uanset om du har spørgsmål om opsætning af arrangementer og billetter eller andre tekniske funktioner, kan du regne med hurtig og kompetent hjælp fra vores danske team.

Se mere om vores billetsystem.

Ét gebyr, alt inkluderet

  4,3 på Google

   Gebyr   

6 kr. + 1%
Pr. solgt billet el. tilmelding ex moms.
Se eksempel

   Lad billetkøber betale gebyret
   Fuld adgang til alle funktioner
   Fri support

Ofte stillede spørgsmål

Vi har udviklet 100+ funktioner til vores arrangørers ønsker og behov siden 2008. Derfor er der stor sandsynlighed for, at vi kan hjælpe dig.

Kontakt os på 7020 4720 eller info@safeticket.dk – så undersøger vi, hvordan billetsystemet kan dække dine ønsker og behov.

Ja – det kan du tro. Du kan få en gennemgang af billetsystemet med en af vores medarbejdere. Book en tid der passer dig på www.safeticket.dk/demo. Helt uforpligtende naturligvis.

Nej – der er hverken bindingsperiode eller opstartgebyr.

Det gør Anders.

Anders startede Safeticket A/S i 2008. I dag er vi 6 medarbejdere og omsætter årligt for 300 mio. i billetsalg gennem vores arrangører.

Safeticket har kontor i Aarhus.

Signe svarer på spørgsmål

7020 4720 info@safeticket.dk

Man-tors 09.00-16.00
Fre 09.00-15.00