Tak. Vi ringer til dig.
×

Gør dit arbejde nemmere med brugertyper

Brugertyper med Safeticket

Dine medarbejdere i salgsboden skal kun sælge billetter. Personalet ved døren skal kun scanne dem. Regnskabschefen skal holde styr på økonomien. Og du – ja du skal nok styre det hele.

Derfor har vi gjort det muligt at lave forskellige brugertyper i Safeticket, hvor du styrer, hvad de har adgang til i billetsystemet. På den måde kan du sørge for, at dine medarbejdere og samarbejdspartnere kun har tilladelse til at benytte de funktioner i Safeticket, de har brug for.

Mere om Brugertyper

Giv dine brugere forskellige roller

Du kan lave ligeså mange brugertyper i Safeticket, som du har brug for. Når du laver en brugertype, kan du angive brugertypens rettigheder. Der er en lang række rettigheder at vælge imellem – opret og rediger arrangementer, redigér tilknyttede bankkonti, scan billetter, se statistik for billetsalget og mange flere. Du sætter bare flueben ved de rettigheder, brugertypen skal have.

Når du giver dine medarbejdere eller samarbejdspartnere adgang til systemet, vælger du bare den brugertype, de skal være. Simpelt og effektivt.

 

Lav forskellige brugertyper med forskelling adgang alt efter behov

Billetsystemet kommer desuden med 3 forskellige standardbrugertyper, som dækker de fleste behov og kan udvides med egne typer:

 

Kigge-med:
Minimal adgang – kan kun se oplysninger om ét bestemt arrangement. Ideel til samarbejdspartnere, der kun skal følge billetsalget.

Billetscanner:
Minimal adgang – kan kun se oplysninger for ét bestemt arrangement. Ideel til personalet, der tager imod billetter ved døren.

Superbruger:

Har adgang til hele systemet og alle features. Superbrugeren opretter og definerer alle brugertyper.

Egne brugertyper:

Udover de faste brugertyper, kan du skræddersy dine egne brugertyper med mere end 50 fleksible kombinationsmuligheder, så du kan lave en brugertype der dækker næsten ethvert tænkeligt behov.


Spor alle aktiviteter i Safetickets logbog

Billetsystemet fører selv log over alle aktiviteter i systemet. Derfor kan Superbrugeren altid gå tilbage og se, hvad brugerne har foretaget sig i systemet, og hvornår de har gjort det. For eksempel hvem der er logget ind, hvem der har ændret et arrangement eller oprettet et nyt, og hvem der har scannet eller udstedt en billet.

Hold øje med dit systemlog, og se hvem der har lavet de seneste ændringer

Dokumentation

Sidder du fast? Safeticket er fuldt dokumenteret, så du kan finde hjælp til (næsten) alt.

Se dokumentation

Dokumentation af oprettelse og
håndtering af brugertyper

Har du brug for hjælp? Ring til os på telefon 7020 4720