Tak. Vi ringer til dig.
×

Service-beskeder

Andre features

Giv dine billetkøbere informationer

Service-beskeder med Safeticket

Har du brug for at sende en vigtig information til dine billetkøbere? Så er Service-beskeder svaret.

Ved at bruge Service-beskeder er det nemt at sende den nødvendige eller relevante information til dine billetkøbere for det pågældende arrangement. For eksempel med en dagsorden for et arrangement, en praktisk information eller ændringer.

Målret dine service-beskeder

Du kan vælge, at alle billetkøbere for dit arrangement får samme besked, eller du kan målrette dine beskeder til bestemte grupper.

 

VIP, medlemmer eller andre kundegrupper

Har du flere forskellige slags billetter på dit arrangement, kan du målrette din besked til kun den ene slags, hvis beskeden ikke er relevant for alle andre. Har du f.eks. VIP-billetter, medlemsbilletter eller lign., kan du sende dem en anden besked end de deltagere, der har bestilt dine andre billettyper.

Send service-beskeder til særlige kundegrupper
Send en tak eller en påmindelse som service-beskeder

Tak eller påmind dine gæster

Du kan vælge bruge service-beskeder til at sende beskeder til alle, der ankom til dit arrangement, hvis du vil sende dem noget specifikt. Det kan være en tak for deltagelse eller en information, som deltagerne blev lovet at få tilsendt efterfølgende.

Omvendt kan du også sende en påmindelse om arrangementets start til alle ikke-ankomne. Det kan være en simpel påmindelse eller blot hvad billetkøberne kan glæde sig til, som du sender få timer eller et par dage i forvejen.

Bruges ikke som nyhedsbrev

Brug service-beskeder til at sende relevante informationer om det, der er købt billetter til. Du må ikke bruge det til nyhedsbreve eller til at reklamere for andre arrangementer.

Der er særlige regler for nyhedsbreve og anden reklame, der sendes direkte i en indbakke. Billetkøberen skal have givet særskilt accept til dette. Er du i tvivl, skal du tjekke markedsføringsloven.

Du kan i stedet få tilknyttet funktionen, der er beregnet til at indsamle nyhedsbrevsmodtagere, hvor billetkøberne frit kan tilvælge, om de vil modtage nyhedsbreve fra dig fremadrettet. Service-beskeder er forbeholdt informationer angående det arrangement, der er købt billetter til.

Brug nyhedsbreve til reklame

Dokumentation

Sidder du fast? Safeticket er fuldt dokumenteret, så du kan finde hjælp til (næsten) alt.

Se dokumentation

Direkte henvisninger til dokumentationen

Har du brug for hjælp? Ring til os på telefon 7020 4720