God service til glemsomme gæster
I mange billetsystemer er det umuligt at slå en gæst op i systemet, selvom han/hun har tilmeldt sig og betalt. Det er til stor frustration for den uheldige gæst, der har glemt, mistet eller beskadiget sin billet, så den ikke kan scannes. Men i Safeticket kan du lynhurtigt søge efter gæstens navn, telefonnummer eller lignende i systemet og scanne ham/hende ind manuelt.
Scan billetter fra forskellige operatører
Hos Safeticket indgår du ingen eksklusivaftale. Du må gerne sælge dine billetter igennem flere forskellige billetoperatører – også til samme arrangement. Hvis du har gjort det, kan du importere billetoplysningerne fra de andre operatører i Safeticket. På den måde kan I scanne alle billetterne med samme system, når arrangementet løber af stablen.
Bemærk: Det er en forudsætning for leje af scannere, at du har et aktivt billetsalg i dit billetsystem hos Safeticket, hvor eventuelle eksternt solgte billetter kan importeres.