Tryghed og tillid

Djurslands Bank er mere end bare en bank, da de udover rådgivning også tilbyder kunderne forskellige typer af oplevelser. Der er arrangementer for hele familien, da der er noget for både børn, unge og voksne.

Opstår der spørgsmål og udfordringer, kan Djurslands Bank – ligesom alle vores arrangører – kontakte os. Vi gøre vores bedste for at hjælpe dem videre i billetsystemet.

Her kan du læse Djurslands Banks oplevelser med at bruge Safetickets billetsystem.

Djurslands Bank bruger Safetickets billetsystem til at håndtere tilmeldinger og billetter til kunderne.

Et spørgsmål om forkælelse

Siden 2015 har vi brugt Safeticket i forbindelse med eksterne seminarer for fx erhvervskunder eller førstegangsboligkøber, og når vi forkæler vores VærdiPlus-kunder med arrangementer som fx en intimkoncert med Rasmus Walther, gourmetoplevelser, stand-up, teater, koncerter og meget andet. Og det har vist sig, at det også er ren forkælelse at bruge systemet.

Vi fik Safeticket anbefalet, og det matchede præcist vores behov. Jeg arbejder med mange forskellige programmer, men Safeticket er det suverænt bedste. Det kører bare, der er aldrig fejl, og der er aldrig noget, der ikke giver mening.

Der sidder nogle teknikere hos Safeticket, som virkelig ved, hvad de taler om. Har jeg brug for hjælp, skriver jeg til support, og jeg skal aldrig vente mere end 10 minutter, så ringer eller skriver de tilbage.

Ringer man til Safeticket, bliver telefonen altid taget. Og når man har brug for hjælp, er det en stor fordel, at det foregår på dansk og ikke på engelsk. Det gør det både nemmere og hurtigere.

Det er meget de samme mennesker, vi møder i Safeticket, og det giver tryghed og tillid. Når vi har møde, er der altid en tekniker med, så vi kan tale direkte sammen. Det giver mening og gør samarbejdet meget mere smidigt.

Safeticket er intuitivt let forståeligt. Tingene giver mening, og det er meget brugervenligt. Jeg har fx nemt ved at oplære mine praktikanter i systemet.

Vi bruger ofte rabatkoder og laver forskellige billettyper. Det kan fx være i forbindelse med arrangementer for unge kunder, som får deres egen billetkode i forhold til den specifikke aldersgruppe, de tilhører. 

Safeticket er enkelt i forhold til betalingsmuligheder og giver et godt overblik, så vi nemt kan holde øje med, hvilke omkostninger vi har, og hvad vi dermed skal tage for en billet.

Den gratis support havde stor betydning for vores valg af Safeticket. Samtidig er prisstrukturen gennemsigtig, og sælger vi ingen billetter, har vi heller ingen udgifter.

Det er smart, at Safeticket giver mulighed for at lave lukkede arrangementer, som kun den aktuelle kundegruppe, der har fået tilsendt et link, kan se.

Mette Hollesen
Marketingkonsulent, Djurslands Bank

Djurslands Bank har været kunde hos og brugt Safeticket siden 2015