Tak. Vi ringer til dig.
×

Udforsk Safeticket

Med Safeticket får du dit helt eget billetsystem, som sparer dig tid og penge på at håndtere tilmelding, betaling og adgangskontrol til dine arrangementer.

Billetsystemet er enormt brugervenligt for både dig og dine gæster. Det kommer med masser af nyttige features, og vi tilpasser systemet til dig, så du får lige præcis de muligheder, du har brug for.

Kort sagt: Safeticket er bygget for at hjælpe dig i en travl hverdag. Og så koster det ikke en bondegård.

Udforsk

Sådan fungerer Safeticket

Et billetsystem til dine behov

Safeticket er enormt fleksibelt og kommer med en bred palette af nyttige features. For at gøre billetsystemet så enkelt og overskueligt som muligt, tilpasser vi paletten til dig, så du får lige præcis de muligheder, du har brug for. Du kan også få tilpasset både billetsystem og billetter til din virksomheds visuelle identitet, så der er genkendelighed for dine gæster.

Nemt og enkelt at oprette arrangementer og events og håndtere gæsters tilmelding og betaling.
Safetickets billetsystem sammensættes som byggeklodser til din virksomheds behov.

Mange muligheder for tilpasning

Blandt udvalget af features kan du begrænse antallet af gæster, så du ikke får flere gæster til dine events, end der er plads til. Dertil kan du vælge, om der er unummererede pladser eller du vil give dine gæster mulighed for at vælge specifikke pladser.

Du kan også lave rabatkoder til kolleger, medlemmer eller andre gæster. Lav individuelle koder eller det samme rabatkode til en større, måske begrænset mængde.

Se alle features

 

Klar til at hjælpe dig

Som kunde hos Safeticket A/S er du aldrig ladt i stikken. Billetsystemet er fuldt dokumenteret, så du kan finde hjælp til (næsten) alt i systemet og til de enkelte features.  Ellers sidder vi naturligvis klar på telefon og e-mail, hvis du har spørgsmål, eller hvis noget driller – uden det koster ekstra. Vi har set de fleste udfordringer hos vores arrangører og har helt sikkert også en løsning på din.

Kundeservice sidder klar til at hjælpe, hvis du får problemer med dit billetsystem. Ring på 7020 4720.
Safetickets billetsystem gør deltagerregistrering nemt og enkelt

Nem og enkel deltagerregistrering

Safeticket gør det virkelig nemt for dig at håndtere dine gæsters tilmelding og betaling til dine arrangementer. Det kræver ingen særlig teknisk knowhow at oprette et arrangement, og i billetsystemet kan du hele tiden overskue, hvem og hvor mange, der har tilmeldt sig det enkelte arrangement.

Du skal ikke installere noget software for at bruge Safeticket. Du logger bare ind online via din browser, og så er du i gang.

Brugervenlig tilmelding for jeres kunder

Dine gæster tilmelder sig jeres arrangementer online, og de skal kun igennem 4 hurtige trin: Vælg arrangement, vælg billetter, indtast kontaktoplysninger og betal – hvis arrangementet kræver betaling. Derefter får de en e-mail med billet og kvittering, eller de kan vælge at få billetten tilsendt med posten.

Få en brugervenlig tilmelding for jeres kunder med Safeticket
Tjek billetterne hurtigt og sikkert - dine gæster kommer hurtigt ind til dit arrangement, mens du undgår billetsnyd.

Tjek billetter hurtigt og sikkert

Du kan bruge Safeticket til dine events, uanset om der kommer 10 eller 80.000 gæster. Sateticket tilbyder scanningsløsninger til både små og store events, så du kan modtage gæsterne i det lokale festlokale såvel som større konferencelokaler eller midt på en mark.

Med Safeticket og billetscannere er det lynhurtigt at tjekke billetter, så dine gæster undgår kø og kan komme ind til dit arrangement i en fart. Samtidig undgår du billetsnyd, og det er let at følge antallet af ankomne gæster.

Læs mere om billetscanning

Driftsikkert og stabilt billetsystem

Hvad er et billetsystem værd, hvis skidtet går ned hele tiden? Med Safeticket får du et stabilt og exceptionelt driftsikkert billetsystem. Vi overvåger systemet proaktivt og leder efter problemerne, inden de skaber ravage. Og hvis der er noget, der ikke virker, bliver vores driftsteknikere varslet inden for 15 sekunder. Da de er danske og sidder internt i virksomheden, er der ikke langt fra tanke til handling.

Billetsystemet tager backup af sig selv i realtid, så selv hvis uheldet skulle være ude, er dine gæsters tilmeldinger, data og billetter altid sikre. Som kunde hos os har du desuden adgang til vores vagttelefon, som er tilgængelig døgnet rundt.

Få et driftsikkert billetsystem med Safeticket
Indsæt flexfelter til at indsamle præcis de informaitoner, du har brug for om dine gæster.

Ingen bekymringer om persondata

Har du brug for yderligere oplysninger om dine gæster, er det også en mulighed med flexfelter. Du behøver ikke at bekymre dig om GDPR, da vi opbevarer dine indsamlede data i henhold til lovgivningen. Dataene bliver kun brugt til regnskabsmæssige og statiske formål, og dataene tilhører dig om arrangør.


”Vi har altid brugt for mange resurser og besværlige setups i forbindelse med betaling til fester og andre arrangementer. Nu opretter vi bare arrangement og billettyper i Safeticket, så klarer eleverne resten via nettet. Det er nemt, effektivt og meget trygt.”

Erling Jensen, adm. chef, Odder Gymnasium

”Der er ikke nogen tvivl om, at vi havde et væsentligt bedre system i år, fordi Safeticket leverede en suveræn service.”

Søren E. B. Johansen, sponsorchef ved Classic Race Aarhus

”Vi er sluppet for et stort administrativt arbejde med at holde styr på tilmeldinger og sende adgangsbilletter ud ved vores garantmøder. Vi sparer tid og penge til porto, og så giver det vores garanter en større fleksibilitet.”

Bodil Sørensen, Marketingkonsulent, Middelfart Sparekasse

Features

Masser af features til dine behov

Safeticket kommer med et væld af nyttige features, som til sammen giver dig stort råderum til at skræddersy billetsystemet og bestillingsoplevelsen til dine behov, uden at det bliver komplekst. Og vi tilpasser Safeticket til dig, så du har lige præcis de funktioner, du har brug for.

Læs hvordan

Hvad koster det så?

Det koster kun 5 kr. ekls. moms + 1 % af billettens pris

5 kroner per billet ekskl. moms. +1% af købesummen. Du vælger selv, om billetgebyret skal betales af billetkøberen eller af dig som arrangør. Det er gratis at komme i gang, der er ingen bindingsperiode, og du betaler intet abonnement.

Med andre ord: Når du ikke sælger billetter, er Safeticket gratis at have. Det er enkelt og til at forstå. Præcis som billetsystemet.


Et billetsystem skal være nemt, effektivt og fleksibelt

Det har været vores filosofi lige siden, vi byggede første version af Safeticket i 2004. I dag er Safeticket et komplet billetsystem, som hver dag hjælper sportsklubber, spillesteder, banker, virksomheder, uddannelsessteder, festivaler og mange andre typer kunder med at stable arrangementer på benene.

Og så er vi i øvrigt ikke fans af bindingsperioder og eksklusivaftaler. Vores kunder bruger os, fordi de har lyst – ikke fordi de skal.

Om Safeticket
Et billetsystem skal være nemt, effektivt og fleksibelt uanset typen af arrangør.

Har du brug for hjælp? Ring til os på telefon 7020 4720