Tak. Vi ringer til dig.
×

Udforsk Safeticket

Med Safeticket får du dit helt eget billetsystem, som sparer dig tid og penge på at håndtere tilmelding, betaling og adgangskontrol til dine arrangementer.

Billetsystemet er enormt brugervenligt for både dig og dine gæster. Det kommer med masser af nyttige features, og vi tilpasser systemet til dig, så du får lige præcis de muligheder, du har brug for.

Kort sagt: Safeticket er bygget for at hjælpe dig i en travl hverdag. Og så koster det ikke en bondegård.

Udforsk

Sådan fungerer Safeticket

Nem og enkel deltagerregistrering

Safeticket gør det virkelig nemt for dig at håndtere dine gæsters tilmelding og betaling til dine arrangementer. Det kræver ingen særlig teknisk knowhow at oprette et arrangement, og i billetsystemet kan du hele tiden overskue, hvem og hvor mange, der har tilmeldt sig det enkelte arrangement.

Du skal heller ikke installere noget software for at bruge Safeticket. Du logger bare ind online via din browser, og så er du i gang.

Brugervenlig tilmelding for jeres kunder

Dine gæster tilmelder sig jeres arrangementer online, og de skal kun igennem 4 hurtige trin: Vælg arrangement, vælg billetter, indtast kontaktoplysninger og betal – hvis arrangementet kræver betaling. Derefter får de en e-mail med billet og kvittering, eller de kan vælge at få billetten tilsendt med posten.

Tjek billetter hurtigt og sikkert

Kø ved indgangen? Intet problem. Med Safeticket og billetscannere er det lynhurtigt at tjekke billetter, så dine gæster kan komme ind til dit arrangement i en fart.

Alle billetter har en unik stregkode, som bliver scannet og tjekket direkte i Safeticket, når dine gæster ankommer, så du undgår billetsnyd. Samtidig er det let at følge med i, hvor mange gæster, der er lukket ind, og hvor mange der mangler.

Sådan virker det i praksis

Et billetsystem til dine behov

Safeticket er enormt fleksibelt og kommer med en bred palette af nyttige features. For at gøre billetsystemet så enkelt og overskueligt for dig som muligt, tilpasser vi paletten til dig, så du får lige præcis de muligheder, du har brug for.

Se alle features

 

Klar til at hjælpe dig

Som kunde hos Safeticket A/S er du aldrig ladt i stikken. Billetsystemet er fuldt dokumenteret, så du kan finde hjælp til (næsten) alt i systemet og til de enkelte features. Og ellers sidder vi naturligvis klar på telefon og e-mail, hvis du har spørgsmål, eller der er noget, der driller. Vi har set de fleste udfordringer hos vores arrangører og har helt sikkert også en løsning på din.

Driftsikkert og stabilt billetsystem

Hvad er et billetsystem værd, hvis skidtet går ned hele tiden? Med Safeticket får du et stabilt og exceptionelt driftsikkert billetsystem. Vi overvåger systemet proaktivt og leder efter problemerne, inden de skaber ravage. Og hvis der er noget, der ikke virker, bliver vores driftsteknikere varslet inden for 15 sekunder.

Billetsystemet tager backup af sig selv i realtid, så selv hvis uheldet skulle være ude, er dine gæsters tilmeldinger, data og billetter altid sikre. Som kunde hos os har du desuden adgang til vores vagttelefon, som er tilgængelig døgnet rundt.


”Vi har altid brugt for mange resurser og besværlige setups i forbindelse med betaling til fester og andre arrangementer. Nu opretter vi bare arrangement og billettyper i Safeticket, så klarer eleverne resten via nettet. Det er nemt, effektivt og meget trygt.”

Erling Jensen, adm. chef, Odder Gymnasium

”Der er ikke nogen tvivl om, at vi havde et væsentligt bedre system i år, fordi Safeticket leverede en suveræn service.”

Søren E. B. Johansen, sponsorchef ved Classic Race Aarhus

”Vi er sluppet for et stort administrativt arbejde med at holde styr på tilmeldinger og sende adgangsbilletter ud ved vores garantmøder. Vi sparer tid og penge til porto, og så giver det vores garanter en større fleksibilitet.”

Bodil Sørensen, Marketingkonsulent, Middelfart Sparekasse

Features

Masser af features til dine behov

Safeticket kommer med et væld af nyttige features, som til sammen giver dig stort råderum til at skræddersy billetsystemet og bestillingsoplevelsen til dine behov, uden at det bliver komplekst. Og vi tilpasser Safeticket til dig, så du har lige præcis de funktioner, du har brug for.

Læs hvordan

Hvad koster det så?

5 kroner per billet ekskl. moms. Du vælger selv, om billetgebyret skal betales af billetkøberen eller af dig som arrangør. Det er gratis at komme i gang, der er ingen bindingsperiode, og du betaler intet abonnement.

Med andre ord: Når du ikke sælger billetter, er Safeticket gratis at have. Det er enkelt og til at forstå. Præcis som billetsystemet.


Et billetsystem skal være nemt, effektivt og fleksibelt

Det har været vores filosofi lige siden, vi byggede første version af Safeticket i 2004. I dag er Safeticket et komplet billetsystem, som hver dag hjælper sportsklubber, spillesteder, banker, virksomheder, uddannelsessteder, festivaler og mange andre typer kunder med at stable arrangementer på benene.

Og så er vi i øvrigt ikke fans af bindingsperioder og eksklusivaftaler. Vores kunder bruger os, fordi de har lyst – ikke fordi de skal.

Om Safeticket

Har du brug for hjælp? Ring til os på telefon 7020 4720