
Billetsystem til festival
Mange mennesker + sløjt billetsystem = dårlig kombi. Det kræver i forvejen et kæmpe arbejde at holde styr på tusindvis af gæster. Derfor skal dit billetsystem ikke modarbejde dig, men i stedet spille med og løfte oplevelsen.
Med Safeticket får du et nemt, effektivt og fleksibelt billetsystem, der bare virker – også selvom dit arrangement løber af stablen på en græsplæne langt fra stabilt internet.
Hvad koster det?
Hos Safeticket betaler du et gebyr pr. tilmelding. Gebyret afhænger af, om eventet er gratis eller med betaling.
4,4 på Trustpilot
Fuld adgang til alle funktioner
Fri dansk support
Det får du, når du opretter dig
Egen billetshop
Sælg billetter eller modtag gratis tilmeldinger via din egen billetshop.
Nem administration
Få overblik over deltagere. Systemet klarer automatisk antal, rabatter, betalinger mv.
Dansk support
Vores support er gratis og sidder klar til at hjælpe dig, hvis du er det mindste i tvivl.
Populære funktioner
Billetsystem og tilmelding med mere end 100 funktioner
Opret nemt events og arrangementer. Systemet tager sig af alt omkring salg af billetter og tilmeldinger.
MereBenyt kreditkort eller MobilePay til nem og hurtig betaling af billetter.
MereSe den aktuelle deltagerliste i realtid, så du altid har det fulde overblik. Se og print listen når som helst, helt uden besvær.
MereLav billetter til ståpladser og siddepladser, VIP-billetter og standardbilletter, børne- og voksenbilletter, og hvad du nu ellers kan komme i tanke om.
MereLav rabatkoder, som giver dine gæster mulighed for at købe billetter med rabat eller adgang til særlige tilbud eller billettyper, som kun udvalgte kunder har adgang til.
MereMed Safeticket kan dit personale scanne billetter nemt og i en fart, så dine gæster lynhurtigt kan komme videre.
MereNyhed
Vi løfter oplevelsen – for arrangør og deltager
Det bliver endnu nemmere at administrere – og endnu mere inspirerende at købe.
Få tilmeldinger på eget website
Ny administration – flere muligheder
Tjek billetter hurtigt og sikkert
Kø ved indgangen? Intet problem. Med Safeticket og billetscannere kan dit personale tjekke billetter nemt og i en fart, så dine gæster kan komme ind på pladsen.
Alle billetter har en unik stregkode, som bliver scannet og tjekket direkte i Safeticket, når dine gæster ankommer, så du undgår billetsnyd. Samtidig er det let at følge med i, hvor mange gæster, der er lukket ind, og hvor mange der mangler.
Dårlig netforbindelse? Få 4G dækning
Vi ved godt, at du ikke nødvendigvis lige har adgang til fiberbredbånd. Derfor anbefaler vi en opsætning med en router, der har 4G mobildækning, som håndterminalerne eller computeren med USB-scanner kan kobles til.
Når du lejer håndterminaler gennem Safeticket, får du derfor en router med, så du er sikker på at have 4G mobildækning på stedet, og du kan stå klar til at modtage dine gæster til festivaler og udendørsarrangementer uden problemer. Hvis du ønsker det, kommer vi også gerne ud og sætter udstyret op og sikrer, at det virker.
Nem og brugervenlig online bestilling
Vi har gjort det virkelig nemt for dine gæster at bestille deres billetter online – faktisk skal de kun igennem 4 enkle trin: Vælg arrangement, vælg billetter, indtast kontaktoplysninger og betal. Derefter får de en e-mail med billetter og kvittering.
Sælg fysiske billetter ved indgangen eller en partner
Sælger du også billetter ved indgangen? Eller har du eksterne partnere, der sælger billetter på vegne af dig – for eksempel butikker, turistkontorer eller supermarkeder?
Med Safeticket kan du også sælge fysiske billetter. Samtidig giver billetsystemet dig enkel og overskuelig statistik over, hvor mange billetter de enkelte salgssteder har solgt, og hvor meget de har omsat for.
Modtag billetindtægter løbende
Med Safeticket kan du få dit eget cashflow, så pengene fra billetsalget tikker ind på din konto i takt med, at billetterne bliver solgt. På den måde skal du ikke vente på, at din festival eller event er slut, og at billetudbyderen har fået alle pengene i hus. I stedet kan du begynde at arbejde med pengene med det samme.
Tilpas billetter og bestilling til dit visuelle udtryk
Giv dine gæster en strømlinet oplevelse af din festival eller event – både når de bestiller, når de modtager mails, og når de står med billetten i hånden.
Safetickets Branding og Design-feature giver dig rige muligheder for at forme udseendet på din billetløsning. Design bestillingsforløbet, så det passer til din hjemmeside, eller lav unikke billetter og e-mails helt i tråd med jeres visuelle udtryk.
Giv sponsorer og VIPs særlige billetter og rabatter
I Safeticket kan du lave ligeså mange forskellige billettyper og rabatkoder, som du har brug for. Den funktion kan du for eksempel bruge til at lave specielle billetter til sponsorer, VIPs, virksomheder og andre, som måske skal have adgang til rabatter og særlige områder på festivalpladsen. Du kan også lave endagsbilletter, børnebilletter eller hvad, du nu har brug for.
Organisér medhjælpere og frivillige
Safeticket kan bruges til mere end bare at sælge billetter. I kan også bruge billetsystemet til at organisere jeres medhjælpere og frivillige og indhente de nødvendige oplysninger om dem. I opretter bare et særskilt ”arrangement” for dem og beder dem om at tilmelde sig det.
Giv dine brugere forskellige roller
I Safeticket kan du lave forskellige brugertyper, som har forskellige grader af adgang til billetsystemet. På den måde kan du sørge for, at dine medarbejdere og samarbejdspartnere kun har adgang til de funktioner i Safeticket, de har brug for.
Du kan for eksempel sætte billetsystemet sådan op, at dine eksterne partnere, der sælger billetter på vegne af dig, kun kan sælge og udstede billetter, imens dit personale ved indgangen kun kan scanne dem.
Mød Anders fra Safeticket
1700+ små og store arrangører
Ofte stillede spørgsmål
Billetsystemet er gratis for arrangøren, hvis billetkøber betaler for gebyret.
Gebyret er 6 kr. ex moms + 1% pr. solgte billet eller tilmelding. Gebyret er en af branchens absolut billigste.
Oprettelse er gratis og uden binding for arrangøren.
Ja. Du kan både bruge systemet til at tage imod gratis tilmeldinger og til at sælge billetter. Læs om tilmeldingssystemet.
Vi har udviklet 100+ funktioner til vores arrangørers ønsker og behov siden 2008. Derfor er der stor sandsynlighed for, at vi kan hjælpe dig.
Kontakt os på 7020 4720 eller info@safeticket.dk – så undersøger vi, hvordan billetsystemet kan dække dine ønsker og behov.
Ja – det kan du tro. Du kan få en gennemgang af billetsystemet med en af vores medarbejdere. Book en tid der passer dig på www.safeticket.dk/demo. Helt uforpligtende naturligvis.
Det gør Anders.
Anders startede Safeticket A/S i 2008. I dag er vi 6 medarbejdere og omsætter årligt for 300 mio. i billetsalg gennem vores arrangører.
Safeticket har kontor i Aarhus.
Man-tors 09.00-16.00
Fre 09.00-15.00
Prøv Safeticket i dag
1700+ små og store arrangører har allerede valgt os.
4,4 på Trustpilot

1.700+
Arrangører
11.000+
Events pr. år
300 mio
Omsætning kr. pr. år