“Den gratis support havde stor betydning for vores valg af Safeticket. Samtidig er prisstrukturen gennemsigtig, og sælger vi ingen billetter, har vi heller ingen udgifter.”
Det er tit en bøvlet omgang, når der skal stables et arrangement på benene for kunder, aktionærer eller garanter. Håndteringen med tilmelding og adgang kan være besværlig for begge parter, og det bliver sjældent rigtig godt.
Safetickets billetsystem er målrettet til banker og sparekasser. Det er brugervenligt, fleksibelt og giver mindst mulig administration, når der skal holdes styr på gæster til alt fra foredrag, kundedage og generalforsamlinger.
“Den gratis support havde stor betydning for vores valg af Safeticket. Samtidig er prisstrukturen gennemsigtig, og sælger vi ingen billetter, har vi heller ingen udgifter.”
Du logger ind i Safeticket på nettet og opretter et arrangement.
Dine gæster tilmelder sig og betaler - Hvis der er betaling - online via Safeticket
Når gæsten ankommer til arrangementet, scanner personalet stregkoden på billetten.
Safeticket gør det virkelig nemt for jer at administrere tilmeldingerne til jeres arrangementer. Det kræver ingen særlig teknisk knowhow at oprette arrangementer, og i billetsystemet kan I hele tiden overskue, hvem og hvor mange, der har tilmeldt sig det enkelte arrangement. Tilmeldingen foregår online, så I sparer tid og porto på at registrere jeres garanter, aktionærer eller kunder via brevpost.
På Safetickets demo-system kan du se, hvordan dine arrangementer kan se ud, og hvordan købsforløbet fungerer.
Se eksempler på arrangementerJeres gæster tilmelder sig jeres arrangementer online, og de skal kun igennem 4 hurtige trin: Vælg arrangement, vælg billetter, indtast kontaktoplysninger og betal – hvis altså arrangementet kræver betaling. Derefter får gæsten en e-mail med billet og kvittering, eller man kan vælge at få billetten tilsendt med posten.
I kan koble garant- eller aktionærnumre sammen med Safeticket, så jeres garanter eller aktionærer nemt og bekvemt kan tilmelde sig til jeres møder og andre arrangementer. Når de tilmelder sig, indtaster de blot deres nummer – så åbner billetsystemet op for særlige billetter til dem og udfylder alle deres oplysninger automatisk. Den funktionalitet kan I også bruge til andre grupper af personer – for eksempel jeres egne medarbejdere.
Mere om flexfelterHar I et arrangement, hvor gæsterne skal betale entré? Med Safeticket slipper I for at bogføre samtlige indbetalinger. Vi samler alle indbetalinger til én overførsel til jer, som vi gennemfører to bankdage efter, at arrangementet er afholdt.
Safeticket giver jer rige muligheder for at forme udseendet på jeres billetløsning. Bestillingsforløbet kan designes til at matche stilen på jeres hjemmeside, så jeres kunder oplever bestillingen som en del af den normale bankforretning. I kan også designe unikke billetter og e-mails med jeres logo og visuelle identitet.
Mere om branding og designDer skal ikke meget til for at scanne billetter med Safeticket – find din smartphone frem og hent vores Safeticket app. Den fås både til iPhone eller Android. Derefter er du hurtigt klar til billetscanning.
En anden løsning kunne være en simpel stregkodelæser i USB-stikket på en computer, så er I i gang. Når personalet scanner en billet med stregkodelæseren, registreres billetten online i billetsystemet med det samme. Vi kan naturligvis levere stregkodelæsere eller håndterminaler, der kan scanne billetterne uden en computer.
Alt om billetscanningMedarbejderne i jeres filialer skal formentlig kun udstede billetter til arrangementer. Personalet, der afvikler arrangementet, skal kun scanne billetterne. Regnskabschefen skal holde styr på økonomien. Og jeres administrative personale skal oprette og styre arrangementerne i billetsystemet. Derfor er det muligt at lave forskellige brugertyper i Safeticket, som har forskellige grader af adgang til billetsystemet.
På den måde kan I sørge for, at jeres medarbejdere kun har adgang til de funktioner i Safeticket, de har brug for.
Mere om brugertyper“Safeticket er intuitivt let forståeligt. Tingene giver mening, og det er meget brugervenligt. Jeg har fx nemt ved at oplære mine praktikanter i systemet.
Vi bruger ofte rabatkoder og laver forskellige billettyper. Det kan fx være i forbindelse med arrangementer for unge kunder, som får deres egen billetkode i forhold til den specifikke aldersgruppe, de tilhører.”
5 kroner per billet ekskl. moms + 1% af billetprisen. Du vælger selv, om billetgebyret skal betales af dig som arrangør eller af billetkøberen, og du kan sætte billetgebyret til et højere beløb, så du selv tjener penge på det.
Det er gratis at komme i gang med Safeticket, der er ingen bindingsperiode, og du betaler intet abonnement. Med andre ord: Når du ikke sælger nogen billetter, er Safeticket gratis at have. Det er enkelt og til at forstå. Præcis som billetsystemet.
Vil du vide mere? Fang os på 7020 4720