Tak. Vi ringer til dig.
×

Spar tid og penge på afvikling af arrangementer

Safeticket til Banker og Sparekasser

Det er tit en bøvlet omgang, når der skal stables et arrangement på benene for kunder, aktionærer eller garanter. Håndteringen med tilmelding og adgang kan være besværlig for begge parter, og det bliver sjældent rigtig godt.

Safetickets billetsystem er målrettet til banker og sparekasser. Det er brugervenligt, fleksibelt og giver mindst mulig administration, når der skal holdes styr på gæster til alt fra foredrag, kundedage og generalforsamlinger.

Udforsk

Banker og sparekasser, mød Safeticket: Et billetsystem, der sparer jer tid og penge

”Vi er sluppet for et stort administrativt arbejde med at holde styr på tilmeldinger og sende adgangsbilletter ud ved vores garantmøder. Vi sparer tid og penge til porto, og så giver det vores garanter en større fleksibilitet.”

Bodil Sørensen, Marketingkonsulent, Middelfart Sparekasse

Sådan virker Safeticket

Log ind og opret

Du logger ind i Safeticket på nettet og opretter et arrangement.

Tilmeld og betal

Dine gæster tilmelder sig og betaler - Hvis der er betaling - online via Safeticket

Scan og kontroller

Når gæsten ankommer til arrangementet, scanner personalet stregkoden på billetten.


Nem og enkel deltagerregistrering

Safeticket gør det virkelig nemt for jer at administrere tilmeldingerne til jeres arrangementer. Det kræver ingen særlig teknisk knowhow at oprette arrangementer, og i billetsystemet kan I hele tiden overskue, hvem og hvor mange, der har tilmeldt sig det enkelte arrangement. Tilmeldingen foregår online, så I sparer tid og porto på at registrere jeres garanter, aktionærer eller kunder via brevpost.

Brugervenlig tilmelding for jeres kunder

Jeres gæster tilmelder sig jeres arrangementer online, og de skal kun igennem 4 hurtige trin: Vælg arrangement, vælg billetter, indtast kontaktoplysninger og betal – hvis altså arrangementet kræver betaling. Derefter får gæsten en e-mail med billet og kvittering, eller man kan vælge at få billetten tilsendt med posten.

 

Gør det særligt nemt for garanter og aktionærer

I kan koble garant- eller aktionærnumre sammen med Safeticket, så jeres garanter eller aktionærer nemt og bekvemt kan tilmelde sig til jeres møder og andre arrangementer. Når de tilmelder sig, indtaster de blot deres nummer – så åbner billetsystemet op for særlige billetter til dem og udfylder alle deres oplysninger automatisk. Den funktionalitet kan I også bruge til andre grupper af personer – for eksempel jeres egne medarbejdere.

Mere om flexfelter

Spar tid på unødvendig bogføring

Har I et arrangement, hvor gæsterne skal betale entré? Med Safeticket slipper I for at bogføre samtlige indbetalinger. Vi samler alle indbetalinger til én overførsel til jer, som vi gennemfører to bankdage efter, at arrangementet er afholdt.


Tilpas billetdesign og bestilling til jeres pengeinstitut

Safeticket giver jer rige muligheder for at forme udseendet på jeres billetløsning. Bestillingsforløbet kan designes til at matche stilen på jeres hjemmeside, så jeres kunder oplever bestillingen som en del af den normale bankforretning. I kan også designe unikke billetter og e-mails med jeres logo og visuelle identitet.

Mere om branding og design

Enkel scanning af billetter

Der skal ikke meget til for at scanne billetter med Safeticket – en simpel stregkodelæser i USB-stikket på en computer, så er I i gang. Når personalet scanner en billet med stregkodelæseren, registreres billetten online i billetsystemet med det samme. Vi kan naturligvis levere stregkodelæsere eller håndterminaler, der kan scanne billetterne uden en computer.

Alt om billetscanning

Giv jeres medarbejdere forskellige roller

Medarbejderne i jeres filialer skal formentlig kun udstede billetter til arrangementer. Personalet, der afvikler arrangementet, skal kun scanne billetterne. Regnskabschefen skal holde styr på økonomien. Og jeres administrative personale skal oprette og styre arrangementerne i billetsystemet. Derfor er det muligt at lave forskellige brugertyper i Safeticket, som har forskellige grader af adgang til billetsystemet.

På den måde kan I sørge for, at jeres medarbejdere kun har adgang til de funktioner i Safeticket, de har brug for.

Mere om brugertyper

Billetsystem i øjenhøjde giver bedre kundeoplevelser

”Safetickets løsning har lettet den administrative byrde hos os og gjort det nemmere for kunderne. Nu kan man melde sig til et arrangement sent om aftenen uden at være afhængig af vores åbningstider. Samtidig er billetsystemet meget enkelt at bruge.”

Pernille Kempel Jensen, funktionschef for Markedsføring i Sparekassen Kronjylland.

Hvad koster det så?

5 kroner per billet ekskl. moms. Du vælger selv, om billetgebyret skal betales af dig som arrangør eller af billetkøberen, og du kan sætte billetgebyret til et højere beløb, så du selv tjener penge på det.

Det er gratis at komme i gang med Safeticket, der er ingen bindingsperiode, og du betaler intet abonnement. Med andre ord: Når du ikke sælger nogen billetter, er Safeticket gratis at have. Det er enkelt og til at forstå. Præcis som billetsystemet.


Vil du vide mere? Fang os på 7020 4720