Foreninger og fritidsevents

Når der skal afholdes arrangementer i den lokale idrætsforening, skal der uddeles opgaver og holdes styr på tilmeldinger og betalinger. Det kan være besværligt og kræve meget de lokale ildsjæles tid, men sådan behøver det ikke at være.

Safeticket gør det nemt at få overblik over tilmeldinger og betalinger – også hvis der er flere samtidige arrangementer og aktiviteter.

Det er tilmed nemt for deltagerne at læse om arrangementerne og tilmelde sig fra mobilen.

/medium

“Super og effektiv service. Og der er altid hurtig svar på de spørgsmål, som måtte komme.”

Christine Winding-Lauritzen, Forretningsudvikler for Beder-Malling Idrætsforening

Sådan virker Safeticket

Opret et arrangement

1. Opret

Du logger ind i Safeticket på nettet og opretter et arrangement.

Betal

2. Betal

Dine gæster tilmelder sig og betaler, hvis der er betaling, online via Safeticket

Scan billet

3. Scan

Når gæsten ankommer til arrangementet, scanner personalet stregkoden på billetten.

Et billetsystem til idrætsforeningen

Gør arbejdet i idrætsforeningen nemmere med mindre administrativt bøvl.

Du kan bruge Safeticket til indsamlinger af både tilmeldinger og betalinger af forskellige arrangementer. Det kan være byfester, sommerfester, deltagerpladser til stævner eller turneringer, julefrokoster, fællesspisning, fastelavnsfester, loppemarkeder, udflugter, foredrag, ølsmagning, lan party eller helt andre arrangementer.

På Safetickets demo-system kan du se, hvordan dine arrangementer kan se ud, og hvordan købsforløbet fungerer.

Fællesspisning i lokalsamfundet
Brug Safeticket til at holde styr på tilmeldingerne til badmintonstævnet.

Nem og enkel deltagerregistrering

Safeticket gør det virkelig nemt for jer at administrere tilmeldingerne til jeres arrangementer. Det kræver ingen særlig teknisk knowhow at oprette arrangementer, og i billetsystemet kan I hele tiden overskue, hvem og hvor mange, der har tilmeldt sig det enkelte arrangement. Tilmeldingen foregår online på jeres egen billetplatform, og det kan ske både fra mobilen, tablet eller computeren.

Afholder I stævner eller turneringer, er det muligt at lave tilmeldinger for et helt hold med deltagernavne og holdnavn, så I ved, hvor mange hold der deltager og kan lave en turneringsplan.

Indsaml særlige oplysninger om deltagerne

Vi har gjort bestillingsforløbet i Safeticket enormt fleksibelt, så du kan indsamle alle de oplysninger, du har brug for til dine arrangementer. Det kan f.eks. være holdnavn til et stævne, forbehold for allegener ved spisning, tøjstørrelse til klubtøjet.

Det sker ved hjælp af vores såkaldte Flexfelter – tekstfelter og rullelister – som er lige til at arbejde med.

Indsæt flexfelter til at indsamle præcis de informaitoner, du har brug for om dine gæster.

Giv medhjælperne forskellige brugertyper

I Safeticket kan du oprette forskellige brugertyper, som har adgang til forskellige dele af billetsystemet. Du kan for eksempel give bestyrelsen adgangen til at oprette og ændre arrangementer, kassereren adgang til at se økonomien og udvalgte medhjælpere adgang til at scanne billetter.

Du kan også i stedet give bestyrelsen adgang til det hele, men lade holdtrænere eller andre have adgang til udvalgte dele, som at oprette arrangementer og se hvem der er tilmeldt. Brugerne kan hver især få adgang til det, de har brug for, men ikke mere end nødvendigt er.

Hvad koster det så?

5 kr. per billet ekskl. moms.
+1% af købesummen.

Du vælger selv, om billetgebyret skal betales af dig som arrangør eller af billetkøberen, og du kan sætte billetgebyret til et højere beløb, så du selv tjener penge på det.

Det er gratis at komme i gang med Safeticket, der er ingen bindingsperiode, og du betaler intet abonnement. Med andre ord: Når du ikke sælger nogen billetter, er Safeticket gratis at have. Det er enkelt og til at forstå. Præcis som billetsystemet.