Tak. Vi ringer til dig.
×

Det har aldrig været nemmere at afvikle festivaler og udendørsevents

SAFETICKET TIL FESTIVALER & STORE UDENDØRSEVENTS

Mange mennesker + sløjt billetsystem = dårlig kombi. Det kræver i forvejen et kæmpe arbejde at holde styr på tusindvis af gæster. Derfor skal dit billetsystem ikke modarbejde dig, men i stedet spille med og løfte oplevelsen.

Med Safeticket får du et nemt, effektivt og fleksibelt billetsystem, der bare virker – også selvom dit arrangement løber af stablen på en græsplæne langt fra stabilt internet.

Udforsk

Mød Safeticket: Et nemt og stabilt billetsystem til festivaler og udendørsevents

"Der er ikke nogen tvivl om, at vi havde et væsentligt bedre system i år, fordi Safeticket leverede en suveræn service."

Søren E. B. Johansen, sponsorchef ved Classic Race Aarhus

Sådan virker Safeticket

Log ind og opret

Du logger ind i Safeticket på nettet og opretter et arrangement.

Tilmeld og betal

Dine gæster tilmelder sig og betaler - Hvis der er betaling - online via Safeticket

Scan og kontroller

Når gæsten ankommer til arrangementet, scanner personalet stregkoden på billetten.


Tjek billetter hurtigt og sikkert

Kø ved indgangen? Intet problem. Med Safeticket og billetscannere kan dit personale tjekke billetter nemt og i en fart, så dine gæster kan komme ind på pladsen.

Alle billetter har en unik stregkode, som bliver scannet og tjekket direkte i Safeticket, når dine gæster ankommer, så du undgår billetsnyd. Samtidig er det let at følge med i, hvor mange gæster, der er lukket ind, og hvor mange der mangler.

Sådan virker det i praksis

 

Dårlig netforbindelse? Scan billetterne offline

Vi ved godt, at du ikke nødvendigvis lige har adgang til fiberbredbånd. Derfor behøver du ikke en fast forbindelse til internettet for at bruge Safetickets scanningssystem.

Til festivaler og udendørsevents med mere end 500 deltagere anbefaler vi, at du bruger Safeticket sammen med en lokal scanningsserver, som håndterminaler eller computere forbinder til. Vi udlejer gerne en server til dig, for eksempel sammen med en stak håndterminaler. Og hvis du ønsker det, kommer vi også gerne ud og sætter udstyret op og sikrer, at det virker.

Mere om billetscanning

Nem og brugervenlig online bestilling

Vi har gjort det virkelig nemt for dine gæster at bestille deres billetter online – faktisk skal de kun igennem 4 enkle trin: Vælg arrangement, vælg billetter, indtast kontaktoplysninger og betal. Derefter får de en e-mail med billetter og kvittering, eller de kan vælge at få billetterne tilsendt med posten.

 

Sælg fysiske billetter ved indgangen eller en partner

Sælger du også billetter ved indgangen? Eller har du eksterne partnere, der sælger billetter på vegne af dig – for eksempel butikker, turistkontorer eller supermarkeder?

Med Safeticket kan du også sælge fysiske billetter. Samtidig giver billetsystemet dig enkel og overskuelig statistik over, hvor mange billetter de enkelte salgssteder har solgt, og hvor meget de har omsat for.

Alt om fysiske salgssteder

Modtag billetindtægter løbende

Med Safeticket kan du få dit eget cashflow, så pengene fra billetsalget tikker ind på din konto i takt med, at billetterne bliver solgt. På den måde skal du ikke vente på, at din festival eller event er slut, og at billetudbyderen har fået alle pengene i hus. I stedet kan du begynde at arbejde med pengene med det samme.

Få eget Cashflow

Tilpas billetter og bestilling til dit visuelle udtryk

Giv dine gæster en strømlinet oplevelse af din festival eller event – både når de bestiller, når de modtager mails, og når de står med billetten i hånden.

Safetickets Branding og Design-feature giver dig rige muligheder for at forme udseendet på din billetløsning. Design bestillingsforløbet, så det passer til din hjemmeside, eller lav unikke billetter og e-mails helt i tråd med jeres visuelle udtryk.

Mere om branding og Design

Giv sponsorer og VIPs særlige billetter og rabatter

I Safeticket kan du lave ligeså mange forskellige billettyper og rabatkoder, som du har brug for. Den funktion kan du for eksempel bruge til at lave specielle billetter til sponsorer, VIPs, virksomheder og andre, som måske skal have adgang til rabatter og særlige områder på festivalpladsen. Du kan også lave endagsbilletter, børnebilletter eller hvad, du nu har brug for.

Mere om billettyper og medlemskort

Organisér medhjælpere og frivillige

Safeticket kan bruges til mere end bare at sælge billetter. I kan også bruge billetsystemet til at organisere jeres medhjælpere og frivillige og indhente de nødvendige oplysninger om dem. I opretter bare et særskilt ”arrangement” for dem og beder dem om at tilmelde sig det.

 

Giv dine brugere forskellige roller

I Safeticket kan du lave forskellige brugertyper, som har forskellige grader af adgang til billetsystemet. På den måde kan du sørge for, at dine medarbejdere og samarbejdspartnere kun har adgang til de funktioner i Safeticket, de har brug for.

Du kan for eksempel sætte billetsystemet sådan op, at dine eksterne partnere, der sælger billetter på vegne af dig, kun kan sælge og udstede billetter, imens dit personale ved indgangen kun kan scanne dem.

Læs mere om brugertyper

Classic Race Aarhus sparer kræfter på billethåndtering

"Safeticket gør vores administration væsentlig lettere. Vores samarbejdspartnere kan nu selv få adgang til at trække de billetter, de har brug for, så vi slipper for en stor del af håndteringen, og oven i købet får vi et meget bedre overblik."

Søren E. B. Johansen, sponsorchef, Classic Race Aarhus

Hvad koster det så?

5 kroner per billet ekskl. moms. Du vælger selv, om billetgebyret skal betales af dig som arrangør eller af billetkøberen, og du kan sætte billetgebyret til et højere beløb, så du selv tjener penge på det. Det er gratis at komme i gang med Safeticket, der er ingen bindingsperiode, og du betaler intet abonnement.

Med andre ord: Når du ikke sælger nogen billetter, er Safeticket gratis at have. Det er enkelt og til at forstå. Præcis som billetsystemet.


Vil du vide mere? Fang os på 7020 4720