Tak. Vi ringer til dig.
×

Mindre besvær med billetter – mere tid til det vigtige

Safeticket til virksomheder

Det er tit både tidskrævende og besværligt at håndtere tilmelding, betaling og adgang til personalefester, generalforsamlinger eller andre firmaevents. Men det behøver det ikke være.

Med Safeticket får I et nemt, effektivt og fleksibelt billetsystem, der giver mindst mulig administration, når der skal holdes styr på gæster til jeres arrangementer.

Endda til en overkommelig pris.

Udforsk

Mød Safeticket: Et billetsystem, der sparer jeres virksomhed tid og penge

"Med valget af Safeticket har vi fået en stabil og fleksibel leverandør."

- Mik Strøyberg, Head of consumer sales, Berlingske Media

Sådan virker Safeticket

Log ind og opret

Du logger ind i Safeticket på nettet og opretter et arrangement.

Tilmeld og betal

Dine gæster tilmelder sig og betaler - Hvis der er betaling - online via Safeticket

Scan og kontroller

Når gæsten ankommer til arrangementet, scanner personalet stregkoden på billetten.


Nem og enkel deltagerregistrering

Safeticket gør det virkelig nemt for jer at administrere tilmeldingerne til jeres arrangementer. Det kræver ingen særlig teknisk knowhow at oprette arrangementer, og deltagerne kan enten tilmelde sig online, eller I kan sende os en deltagerliste, som vi indlæser i billetsystemet for jer. Og i Safeticket kan I hele tiden overskue, hvem og hvor mange, der er tilmeldt det enkelte arrangement.


Lad gæster tilmelde sig med medarbejder- eller aktionærnumre

Vi har gjort bestillingsforløbet i Safeticket enormt fleksibelt, så I kan indsamle alle de oplysninger om gæsterne, I har brug for, når de tilmelder sig et arrangement. For eksempel navn, jobbeskrivelse, virksomhed og afdeling. I kan også koble medarbejdernumre, aktionærnumre eller andre identifikationsnumre sammen med billetsystemet, så jeres medarbejdere eller aktionærer skal indtaste deres nummer for at tilmelde sig arrangementet.

Det hele foregår ved hjælp af vores såkaldte Flexfelter – tekstfelter og rullelister – som er lige til at arbejde med.

Mere om flexfelter

 

Nem og enkel deltagerregistrering

Safeticket gør det virkelig nemt for jer at administrere tilmeldingerne til jeres arrangementer. Det kræver ingen særlig teknisk knowhow at oprette arrangementer, og i billetsystemet kan I hele tiden overskue, hvem og hvor mange, der har tilmeldt sig det enkelte arrangement.


Tilpas billetdesign og bestilling til jeres brand

Safeticket giver jer rige muligheder for at forme udseendet på din billetløsning. Bestillingsforløbet kan designes til samme stil som jeres hjemmeside, så jeres gæster oplever bestillingen som en del af jeres brand. I kan også designe unikke billetter og e-mails med jeres logo og visuelle identitet.

Alt om branding og design

Spar tid på unødvendig bogføring

Har I et arrangement, hvor dine gæster skal betale noget? Med Safeticket slipper I for at bogføre samtlige indbetalinger. Vi samler alle indbetalinger til én post og overfører beløbet til jer to bankdage efter, at arrangementet er afholdt.

Enkel scanning af billetter

Der skal ikke meget til for at scanne billetter med Safeticket – en simpel stregkodelæser i USB-stikket på en computer, så er I i gang. Når personalet scanner en billet med stregkodelæseren, registreres billetten online i billetsystemet med det samme. Vi kan naturligvis levere stregkodelæsere.

Mere om billetscanning

Giv jeres medarbejdere forskellige roller

I Safeticket kan I oprette forskellige brugertyper, som har adgang til forskellige dele af billetsystemet. På den måde kan I sørge for, at jeres medarbejdere kun har adgang til de funktioner i Safeticket, de har brug for. Du kan for eksempel give det administrative personale adgang til at oprette og ændre arrangementer og personalet ved indgangen adgang til kun at scanne billetter.

Læs mere om brugertyper

Planlægger I et event på vegne af en kunde?

Safeticket er også et solidt valg for eventfirmaer, der stabler arrangementer på benene for deres kunder.

Udover at få billetsystemet med alle de fordele, det indebærer, får I også en professionel servicepartner. Vi sparrer med jer om jeres behov i forbindelse med den konkrete event og hjælper jer med at håndtere tilmelding, billetter og adgangskontrol.


Berlingske Media fik brugervenligt billetsystem i eget design

”Med valget af Safeticket har vi fået en stabil og fleksibel leverandør, der virkeligt brænder for at lave det absolut bedste billetsystem og er meget lydhøre overfor vores ønsker og særlige tilpasninger til vores forretningsmæssige behov.”

Mik Strøyberg, Head of consumer sales, Berlingske Media

Hvad koster det så?

5 kroner per billet ekskl. moms. Du vælger selv, om billetgebyret skal betales af dig som arrangør eller af billetkøberen, og du kan sætte billetgebyret til et højere beløb, så du selv tjener penge på det.

Det er gratis at komme i gang med Safeticket, der er ingen bindingsperiode, og du betaler intet abonnement. Med andre ord: Når du ikke sælger nogen billetter, er Safeticket gratis at have. Det er enkelt og til at forstå. Præcis som billetsystemet.


Vil du vide mere? Fang os på 7020 4720