
Tilmeldingsplatform til events, kurser og arrangementer
Hos Safeticket A/S tilbyder vi en brugervenlig tilmeldingsplatform, der gør det let at oprette events, tage imod tilmeldinger og håndtere evt. betalinger – uanset om du arrangerer et foredrag, et kursus eller en konference.
Hvad koster det?
Hos Safeticket betaler du et gebyr pr. tilmelding. Gebyret afhænger af, om eventet er gratis eller med betaling.
4,4 på Trustpilot
Fuld adgang til alle funktioner
Fri dansk support
Det får du, når du opretter dig
Egen billetshop
Sælg billetter eller modtag gratis tilmeldinger via din egen billetshop.
Nem administration
Få overblik over deltagere. Systemet klarer automatisk antal, rabatter, betalinger mv.
Dansk support
Vores support er gratis og sidder klar til at hjælpe dig, hvis du er det mindste i tvivl.
Populære funktioner
Billetsystem og tilmelding med mere end 100 funktioner
Opret nemt events og arrangementer. Systemet tager sig af alt omkring salg af billetter og tilmeldinger.
MereBenyt kreditkort eller MobilePay til nem og hurtig betaling af billetter.
MereSe den aktuelle deltagerliste i realtid, så du altid har det fulde overblik. Se og print listen når som helst, helt uden besvær.
MereLav billetter til ståpladser og siddepladser, VIP-billetter og standardbilletter, børne- og voksenbilletter, og hvad du nu ellers kan komme i tanke om.
MereLav rabatkoder, som giver dine gæster mulighed for at købe billetter med rabat eller adgang til særlige tilbud eller billettyper, som kun udvalgte kunder har adgang til.
MereMed Safeticket kan dit personale scanne billetter nemt og i en fart, så dine gæster lynhurtigt kan komme videre.
MereNyhed
Vi løfter oplevelsen – for arrangør og deltager
Det bliver endnu nemmere at administrere – og endnu mere inspirerende at købe.
Få tilmeldinger på eget website
Ny administration – flere muligheder
Hvad er en tilmeldingsplatform?
En tilmeldingsplatform er et online værktøj, der hjælper dig med at organisere tilmeldinger til dine arrangementer. Du slipper for at holde styr på manuelle tilmeldinger via e-mail eller regneark – og dine deltagere får en professionel oplevelse, når de melder sig til.
Med Safetickets tilmeldingsplatform får du alt det nødvendige samlet ét sted: oprettelse af events, tilmelding, deltagerlister, evt. betaling og adgangskontrol.
Hvorfor vælge Safeticket’s tilmeldingsplatform?
Hos Safeticket A/S har vi gjort det nemt. Vores tilmeldingsplatform er udviklet med fokus på brugervenlighed, sikkerhed og fleksibilitet. Her er nogle af de vigtigste fordele:
- Nemt at komme i gang – du behøver ikke være teknisk.
- Ingen binding eller abonnement – du betaler kun for det, du bruger.
- Sikker betaling med MobilePay og kreditkort.
- Mulighed for at begrænse deltagerantal.
- Deltagerlister – med mulighed for download til Excel.
- Professionelt udtryk – så dine deltagere føler sig trygge.
Tilmeldingsplatform med betaling
Med Safetickets tilmeldingsplatform med betaling kan du nemt opkræve betaling direkte ved tilmelding. Pengene bliver automatisk håndteret via sikre betalingsløsninger som MobilePay og betalingskort, og du slipper for manuel administration og betaling via bankoverførsel.
Du kan selv sætte prisen for dine billetter, tilbyde rabatkoder eller gratis billetter – alt sammen styret fra en enkel administrationsside.
Tilmeldingsplatform til foreninger og frivillige
Vores tilmeldingsplatform er ideel til små og store foreninger, der arrangerer events, kurser eller netværksmøder. Vi ved, at mange frivillige ikke har teknisk baggrund – derfor har vi bygget en løsning, der er let at bruge, også hvis du kun bruger e-mail og Facebook til hverdag.
Du kan hurtigt oprette et arrangement, dele linket i dit nyhedsbrev eller på sociale medier, og så ruller tilmeldingerne ind helt automatisk.
Vi kalder også tilmeldingsplatform for tilmeldingssystem.
Få overblik med tilmeldingsplatformens deltagerliste
Når folk tilmelder sig dit arrangement via vores tilmeldingsplatform, bliver de automatisk tilføjet en deltagerliste, som du har adgang til døgnet rundt. Du kan se hvor mange pladser der er tilbage, og hente listen som Excel – nemt og praktisk.
Tilmeldingsplatform uden bøvl – og uden skjulte gebyrer
Vi ved, hvor frustrerende det kan være med platforme, der kræver opsætning, plugins eller abonnementer. Med Safetickets tilmeldingsplatform betaler du kun for det enkelte arrangement.
Der er ingen opsætningsgebyrer, og du binder dig ikke til noget.
Klar til at prøve vores tilmeldingsplatform?
Uanset om du er en frivillig i en lokal forening, en underviser der holder kurser, eller en virksomhed der arrangerer events, er Safeticket A/S tilmeldingsplatform et solidt og professionelt valg.
Har du spørgsmål, eller vil du se en demo, er du altid velkommen til at kontakte os. Vi hjælper dig gerne godt i gang.
1600+ små og store arrangører
Mød Anders fra Safeticket
Ofte stillede spørgsmål
Billetsystemet er gratis for arrangøren, hvis billetkøber betaler for gebyret.
Gebyret er 6 kr. ex moms + 1% pr. solgte billet eller tilmelding. Gebyret er en af branchens absolut billigste.
Oprettelse er gratis og uden binding for arrangøren.
Ja. Du kan både bruge systemet til at tage imod gratis tilmeldinger og til at sælge billetter. Læs om tilmeldingssystemet.
Vi har udviklet 100+ funktioner til vores arrangørers ønsker og behov siden 2008. Derfor er der stor sandsynlighed for, at vi kan hjælpe dig.
Kontakt os på 7020 4720 eller info@safeticket.dk – så undersøger vi, hvordan billetsystemet kan dække dine ønsker og behov.
Ja – det kan du tro. Du kan få en gennemgang af billetsystemet med en af vores medarbejdere. Book en tid der passer dig på www.safeticket.dk/demo. Helt uforpligtende naturligvis.
Det gør Anders.
Anders startede Safeticket A/S i 2008. I dag er vi 6 medarbejdere og omsætter årligt for 300 mio. i billetsalg gennem vores arrangører.
Safeticket har kontor i Aarhus.
Man-tors 09.00-16.00
Fre 09.00-15.00
Prøv Safeticket i dag
1600+ små og store arrangører har allerede valgt os.
4,4 på Trustpilot

1.600+
Arrangører
11.000+
Events pr. år
300 mio
Omsætning kr. pr. år