
Tilmelding gjort enkelt til sport, klubber og fritid
Få et system der håndterer tilmelding, betaling, deltagerliste og adgangskontrol mv.
Byfest
Foredrag
Fællesspisning
Loppemarked
Vinsmagning osv.
Hvad koster det?
Hos Safeticket betaler du et gebyr pr. tilmelding. Gebyret afhænger af, om eventet er gratis eller med betaling.
4,4 på Trustpilot
Fuld adgang til alle funktioner
Fri dansk support
1600+ små og store arrangører






Det får du, når du opretter dig
Egen billetshop
Sælg billetter eller modtag gratis tilmeldinger via din egen billetshop.
Nem administration
Få overblik over deltagere. Systemet klarer automatisk antal, rabatter, betalinger mv.
Dansk support
Vores support er gratis og sidder klar til at hjælpe dig, hvis du er det mindste i tvivl.
Populære funktioner
Billetsystem og tilmelding med mere end 100 funktioner
Opret nemt events og arrangementer. Systemet tager sig af alt omkring salg af billetter og tilmeldinger.
MereBenyt kreditkort eller MobilePay til nem og hurtig betaling af billetter.
MereSe den aktuelle deltagerliste i realtid, så du altid har det fulde overblik. Se og print listen når som helst, helt uden besvær.
MereLav billetter til ståpladser og siddepladser, VIP-billetter og standardbilletter, børne- og voksenbilletter, og hvad du nu ellers kan komme i tanke om.
MereLav rabatkoder, som giver dine gæster mulighed for at købe billetter med rabat eller adgang til særlige tilbud eller billettyper, som kun udvalgte kunder har adgang til.
MereMed Safeticket kan dit personale scanne billetter nemt og i en fart, så dine gæster lynhurtigt kan komme videre.
MereNyhed
Vi løfter oplevelsen – for arrangør og deltager
Det bliver endnu nemmere at administrere – og endnu mere inspirerende at købe.
Få tilmeldinger på eget website
Ny administration – flere muligheder
Byfest, stævner, fællesspisning mv.
Du kan bruge Safeticket til både tilmeldinger og betalinger af forskellige arrangementer. Det kan være byfester, sommerfester, deltagerpladser til stævner eller turneringer, julefrokoster, fællesspisning, fastelavnsfester, loppemarkeder, udflugter, foredrag, ølsmagning, lan party eller helt andre arrangementer.


Nem og enkel deltagerregistrering
Safeticket gør det nemt at administrere tilmeldingerne til jeres arrangementer. Det kræver ingen særlig teknisk know-how at oprette arrangementer. I billetsystemet kan I se hvem og hvor mange, der har tilmeldt sig det enkelte arrangement. Tilmeldingen foregår online på jeres egen billetplatform.
Afholder I stævner eller turneringer? Det er muligt at lave tilmeldinger for et helt hold med deltagernavne og holdnavn, så I ved, hvor mange hold der deltager og kan lave en turneringsplan.
Indsaml særlige oplysninger om deltagerne
Vi har gjort bestillingsforløbet i Safeticket enormt fleksibelt, så du kan indsamle alle de oplysninger, du har brug for til dine arrangementer. Det kan f.eks. være holdnavn til et stævne, forbehold for allegener ved spisning, tøjstørrelse til klubtøjet.
Opret forskellige brugertyper
I Safeticket kan I oprette forskellige brugertyper, som har adgang til forskellige dele af tilmeldingssystemet. På den måde kan I sørge for, at jeres medarbejdere kun har adgang til de funktioner i Safeticket, de har brug for. Du kan for eksempel give det administrative personale adgang til at oprette og ændre arrangementer og personalet ved indgangen adgang til kun at scanne billetter.
Enkel scanning af billetter
Du kan hurtigt komme i gang med billetscanningen. Find din smartphone frem og hent vores gratis Safeticket app. Den fås både til iPhone eller Android.
Alle billetter har en unik stregkode, som bliver scannet og tjekket direkte i Safeticket, når dine gæster ankommer, så du undgår billetsnyd. Samtidig er det let at følge med i, hvor mange gæster, der er lukket ind, og hvor mange der mangler.

Sælg fysiske billetter ved indgangen eller via en partner
Med Safeticket kan du også sælge dine billetter fysisk – både i klubbens salgsboder og ved eksterne partnere såsom butikker. Samtidig giver billetsystemet dig enkel og overskuelig statistik over, hvor mange billetter de enkelte salgssteder har solgt, og hvor meget de har omsat for.
Lav forskellige billetter og særlige rabatter
I Safeticket kan du lave ligeså mange forskellige billettyper og rabatkoder, som du har brug for. Dermed kan du for eksempel lave specielle billetter til jeres sponsorer, VIPs, virksomheder og andre, som måske skal have adgang til rabatter, ekstra fribilletter eller særlige områder i hallen eller på stadion.
Du kan også lave voksen- og børnebilletter eller differentiere billettyperne til de forskellige stadionafsnit. Med rabatkoderne kan du også give fribilletter til for eksempel skoler. Mulighederne er (næsten) uendelige!
Lav sæsonkort og sponsorkort i klubbens logo og farver
Med Safeticket kan du give klubbens trofaste fans mulighed for at købe sæsonkort. Fansene bestiller selv sæsonkortet online, og det kommer i en lækker grafik med klubbens logo og farver, navn på sæsonkortholderen, en stregkode og eventuelt andre oplysninger. Kortet er i plastic og har samme størrelse som et kreditkort, og personalet ved indgangen kan scanne det nøjagtig som en almindelig billet.
Du kan også lave særlige kort til klubbens sponsorer, hvor deres eget logo også er på. Alle kort kan desuden kobles sammen med rabatkoder, så dine sponsorer selv kan trække fribilletter til deres samarbejdspartnere m.m.
Tilpas billetter og bestilling til klubbens identitet
Klubbens ånd hænger uløseligt sammen med logoet og de genkendelige trøjefarver. Derfor har vi gjort det muligt for dig at designe billetterne, så de passer til jeres klub. Vi kan også designe købsforløbet, så det har samme visuelle udtryk som klubbens hjemmeside.
1600+ små og store arrangører
Mød Anders fra Safeticket
Ofte stillede spørgsmål
Billetsystemet er gratis for arrangøren, hvis billetkøber betaler for gebyret.
Gebyret er 6 kr. ex moms + 1% pr. solgte billet eller tilmelding. Gebyret er en af branchens absolut billigste.
Oprettelse er gratis og uden binding for arrangøren.
Ja. Du kan både bruge systemet til at tage imod gratis tilmeldinger og til at sælge billetter. Læs om tilmeldingssystemet.
Vi har udviklet 100+ funktioner til vores arrangørers ønsker og behov siden 2008. Derfor er der stor sandsynlighed for, at vi kan hjælpe dig.
Kontakt os på 7020 4720 eller info@safeticket.dk – så undersøger vi, hvordan billetsystemet kan dække dine ønsker og behov.
Ja – det kan du tro. Du kan få en gennemgang af billetsystemet med en af vores medarbejdere. Book en tid der passer dig på www.safeticket.dk/demo. Helt uforpligtende naturligvis.
Det gør Anders.
Anders startede Safeticket A/S i 2008. I dag er vi 6 medarbejdere og omsætter årligt for 300 mio. i billetsalg gennem vores arrangører.
Safeticket har kontor i Aarhus.
Man-tors 09.00-16.00
Fre 09.00-15.00
Prøv billetsystemet i dag
Få tilmeldinger og overblik over dine deltagere.

1.600+
Arrangører
11.000+
Events pr. år
300 mio
Omsætning kr. pr. år